RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na wolne stanowisko pracy referent/inspektor ds. świadczeń rodzinnych

Organizator: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Data przyjmowania zgłoszeń: 02.02.2023

Status: zakończony

DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIESIEKIERZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie: minimum średnie,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie.

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. WYMAGANIA DODATKOWE :
a) wykształcenie minimum średnie w kierunku administracja, prawo, ekonomia -preferowane wyższe,
b) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej - minimum 3 lata,
c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
d) dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel, mile widziana znajomość programów ZETO),
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
f) umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
g) komunikatywność,
h) umiejętność pod presją czasu,
i) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
j) dyspozycyjność.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,
b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,
c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów,
d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta,
e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych,
f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych,
g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów
i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,
j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi

4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV) – oryginał,
- list motywacyjny – oryginał,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach),

Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent/inspektor zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie OPS lub pocztą na adres: Ośrodka Pomocy Społecznej 76-039 Biesiekierz 13, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które wpłyną do OPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po ocenie wstępnej wymaganych dokumentów kandydaci zobowiązani są do poddania się
rozmowie kwalifikacyjnej.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie BIP OPS w Biesiekierzu ops.biesiekierz.eu/bip/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, Ośrodek Pomocy Społecznej w Wicku informuje, że:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu;
2.kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych:
e-mail: ops@biesiekierz.eu);
3.Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:
•wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
• w celu podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przez zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
•Pani / Pana dane osobowe inne niż wymienione powyżej mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) - na podstawie udzielonej zgody, wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym zakresie jest dobrowolne i nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a brak wyrażenia zgody nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenia stosunku pracy lub jego rozwiązania bez wypowiedzenia przez Administratora.
•ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem (podstawa prawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4.Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą otrzymywać w ramach prowadzenia postępowań organy publiczne – w oparciu o konkretne przepisy prawa, a także inne podmioty – zgodnie z podpisanymi umowami powierzenia im przetwarzania danych osobowych w imieniu Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu;
5.Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
6.Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane wyłącznie na czas trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu przez okres niezbędny dla realizacji ewentualnych roszczeń;
7.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8.Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji;
10.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Biesiekierz, 19.01.2023r.

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

======================================================================

Biesiekierz, dnia 03.02.2023r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1.Buda Ewelina
2.Witkowska Marzena

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

======================================================================

Biesiekierz, 17.02.2023r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani

Ewelina Buda

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska.

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 19.01.2023
Dokument oglądany razy: 340