RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na stanowisko pracy

Organizator: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Data przyjmowania zgłoszeń: 26.06.2017

Status: zakończony

 DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W BIESIEKIERZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie: minimum średnie,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie.

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. WYMAGANIA DODATKOWE :
a) wykształcenie minimum średnie w kierunku administracja, prawo, ekonomia -preferowane wyższe,
b) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej - minimum 3 lata,
c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
d) dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel, mile widziana znajomość programów ZETO),
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
f) umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
g) komunikatywność,
h) umiejętność pod presją czasu,
i) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
j) dyspozycyjność.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów,
d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta,
e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych,
f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych,
g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów
i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,

4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV) – oryginał,
- list motywacyjny – oryginał,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź.zm.)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie OPS lub pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej 76-039 Biesiekierz 13, w nieprzekraczalnym terminie
14 dni od ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu (ops.biesiekierz.eu) oraz na tablicy informacyjnej OPS w Biesiekierzu.

Biesiekierz, 12.06.2017r.

....................................................................................................................................................

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW

na wolne stanowisko urzędnicze
Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu


W wyniku zamieszczonego na stronie BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referenta/inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu , aplikacje w wymaganym terminie złożyło 7 kandydatów.
Złożone oferty rozpatrzyła Komisja powołana Zarządzeniem Nr 6/2017 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu z dnia 12 czerwca 2017 r. w składzie:
1.Mariusz Sydoruk– dyrektor OPS-Przewodniczący Komisji.
2.Anita Wietrzycka–główny księgowy OPS –Członek Komisji.
3.Ewa Główczyk-Kowalczyk –pracownik OPS-Członek Komisji.

Dnia 27 czerwca 2017 roku Komisja dokonała przeglądu złożonych aplikacji i sporządziła zestawienie, z którego wynikało spełnianie przez wszystkich kandydatów kryteriów postępowania konkursowego oraz złożenie kompletnego zestawu dokumentów. Na podstawie tego zestawienia Komisja uszeregowała kandydatów według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze w sposób następujący:

1. Chudzyńska Edyta
2. Lesiuk Adriana
3. Rosińska Agnieszka
4. Kaczorowska Aleksandra
5. Pazio Elżbieta
6. Buczyńska-Broda Marzena
7. Pryjomski Radomir

Informujemy, że po rozpatrzeniu złożonych aplikacji na wolne stanowisko urzędnicze referenta/inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu Komisja przeprowadziła w dniu 29 czerwca 2017 roku rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do drugiej tury naboru. Celem zaplanowanych rozmów kwalifikacyjnych było rozszerzenie i weryfikacja informacji zawartych w złożonej aplikacji oraz osobiste zaprezentowanie posiadanych kwalifikacji do objęcia stanowiska referenta/inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu. Rozmowy kwalifikacyjne pozwoliły w sposób właściwy ocenić predyspozycje i umiejętności kandydatów, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań i obowiązków na stanowisku pracy oraz zweryfikować posiadaną wiedzę merytoryczną i umiejętności zawodowe. Każdy członek komisji podczas prowadzonej rozmowy miał możliwości zadawania kandydatowi pytań i oceniania udzielanych odpowiedzi.
Po przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych komisja wybrała kandydatkę, która uzyskała najwyższą ocenę z zestawienia kryteriów postępowania konkursowego, złożenia kompletnej dokumentacji aplikacyjnej i udzielanych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej odpowiedzi na zadawane pytania.
Na podstawie całości postępowania konkursowego, Komisja do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta/inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko referenta/inspektora ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu została wybrana:

Pani Agnieszka Rosińska

Dyrektor
Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 12.06.2017
Dokument oglądany razy: 763