RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym konkursie została skasowana: 28.02.2024 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

KONKURSY - OFERTY PRACY


NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych

Organizator: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Data przyjmowania zgłoszeń: 31.05.2022

Status: archiwalny

  DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIESIEKIERZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie: minimum średnie,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie.

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. WYMAGANIA DODATKOWE :
a) wykształcenie minimum średnie w kierunku administracja, prawo, ekonomia -preferowane wyższe,
b) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej - minimum 3 lata,
c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
d) dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel, mile widziana znajomość programów ZETO),
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
f) umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
g) komunikatywność,
h) umiejętność pod presją czasu,
i) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
j) dyspozycyjność.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych,  zasiłków dla opiekunów,
b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,
c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów,
d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta,
e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych,
f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych,
g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów
i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów,
j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,

4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV) – oryginał,
- list motywacyjny – oryginał,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach).

List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U.2018. Poz.1000 z póx.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2019roku poz.1282).”

Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent ds. kadr i płac zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, że:
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu z siedzibą pod nr 13, reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu.
Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1172, z późn. zm.) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby.
Dane będą przechowywane do czasu istnienia obowiązku ustawowego.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Biesiekierz, 17.05.2022r.

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

=======================================================================

Biesiekierz, dnia 06.06.2022r.

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na wyżej wymienione stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko

  1. Milena Brelińska
  2. Teresa Kusiak
  3. Paulina Lesisz
  4. Barbara Smagowska
  5. Katarzyna Tarnowska
  6. Kamila Trepka

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

========================================================================

Biesiekierz, 15.06.2022r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko nie wybrano kandydata.

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 17.05.2022
Dokument oglądany razy: 295
 

Wersja do druku