RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym konkursie została skasowana: 28.02.2024 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - księgowy

Organizator: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Data przyjmowania zgłoszeń: 21.09.2020

Status: archiwalny

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko - księgowy
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
w Biesiekierzu
ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze –księgowy 1 etat

1.Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy )
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu, 76-039 Biesiekierz 13, tel. 94 31-80-316

2. Określenie stanowiska urzędniczego
Księgowy Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu.
Wymiar czasu pracy- 1 etat- 40 godzin tygodniowo
Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnych umów.
Praca administracyjno- biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
- pomieszczenie biurowe znajduje się w budynku OPS

3.Wymagania niezbędne:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowego,
5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku księgowego: wykształcenie co najmniej średnie zawodowe o profilu ekonomicznym oraz minimum 2 lata stażu w księgowości,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
7) jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku księgowego.

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
2) ogólna znajomość zasad finansowania zadań opieki społecznej na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego,
3) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat , zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
4) znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości: „PROGMAN”, programów do planowania i sprawozdawczości budżetowej, znajomość arkusza kalkulacyjnego, biegła znajomość komputera,
5) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów i wydatków na rachunku o którym mowa w art. 223 ust. 1 Ustawy o finansach Publicznych,
2) dekretowanie dowodów księgowych,
3) opisywanie faktur i rachunków zgodnie z klasyfikacja wydatków budżetowych,
4) kompletowanie i kontrolowanie dokumentów źródłowych pod względem formalnym
i rachunkowym przed przedłożeniem ich głównemu księgowemu do kontroli ostatecznej oraz zatwierdzenia Dyrektorowi,
5) sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących dochodów i wydatków na rachunku,
o którym mowa w art. 223 ust. 1 Ustawy o Finansach Publicznych jednostki- w terminach
i formie wymaganej stosownymi przepisami,
6) uzgadnianie sald z dłużnikami i wierzycielami,
7) obciążanie kontrahentów odsetkami za nieterminowe regulowanie zobowiązań oraz wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty,
8) znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem podatku od towaru i usług, w tym podatkiem należnym i naliczonym a także stosowaniem współczynników
i prewspółczynników,
9) znajomość zagadnień jednolitego pliku kontrolnego,
10) wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, a w szczególności:
- sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych , składek na ubezpieczenia oraz sporządzanie raportów miesięcznych dla pracowników Ośrodka,
- ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich
i innych,
- sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów emerytalno-rentowych (Rp-7),
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym podopiecznych Ośrodka, sporządzanie raportów miesięcznych oraz przekazywanie dokumentów rozliczeniowych i składek na ubezpieczenia do ZUS.
11) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego rocznych deklaracji, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
12) archiwizacja dokumentów.

6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy
3)Curriculum Vitae;
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku głównego księgowego lub oświadczenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, kopie dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje oraz kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( świadectwa pracy);
6) oświadczenie, że kandydat nie byt karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440 z późn. zm.)
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów                                                                        Oferty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „konkurs na stanowisko księgowego OPS
w Biesiekierzu” w terminie 14 dni od ogłoszenia na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
Biesiekierz 13, 76-039 Biesiekierz.
Aplikacje, które wpłyną do OPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po ocenie wstępnej wymaganych dokumentów kandydaci zobowiązani są do poddania się
rozmowie kwalifikacyjnej.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie BIP OPS w Biesiekierzu ops.biesiekierz.eu/bip/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

=====================================================================

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
księgowy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana

Pani Magdalena Pawlicka

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wymogi niezbędne do zatrudnienia na stanowisku księgowego. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi zagadnień wchodzących w zakres zadań w/w stanowiska.

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 07.09.2020
Dokument oglądany razy: 537
 

Wersja do druku