RSS

SmodBIP

KONKURSY - OFERTY PRACY


Nabór na wolne stanowisko pracy

Organizator: Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu
Data przyjmowania zgłoszeń: 20.04.2018

Status: zakończony

  DYREKTOR OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W BIESIEKIERZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie: minimum średnie,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie.

O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. WYMAGANIA DODATKOWE :
a) wykształcenie minimum średnie w kierunku administracja, prawo, ekonomia -preferowane wyższe,
b) staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej - minimum rok,
c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
- przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
d) dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów Word, Excel, mile widziana znajomość programów ZETO),
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
f) umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
g) komunikatywność,
h) umiejętność pod presją czasu,
i) odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy,
j) dyspozycyjność.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów,
d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta,
e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych,
f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych,
g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,
h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów
i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów,
j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,

4. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV) – oryginał,
- list motywacyjny – oryginał,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplomy lub świadectwa szkolne),
- kwestionariusz osobowy,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach (zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z póź.zm.)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie OPS lub pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej 76-039 Biesiekierz 13, w nieprzekraczalnym terminie
14 dni od ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Biesiekierzu (ops.biesiekierz.eu) oraz na tablicy informacyjnej OPS w Biesiekierzu.

                                                                                                    Biesiekierz, 06.04.2018r.

Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
                                                           na wolne stanowisko                                                                        Referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych                w Ośrodku Pomocy Społecznej w Biesiekierzu

Informujemy, że w wyniku zakończonej procedury naboru na stanowisko referent/Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych została wybrana
Pani Katarzyna Piotrowska

Dyrektor OPS
Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 06.04.2018
Dokument oglądany razy: 802