RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 28.02.2024 09:43 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

PRZETARGI - OGŁOSZENIA


Konserwacja urządzenia dźwigowego

Typ ogłoszenia: nie podlegające Ustawie Prawo Zamówień Publicznych
Data ogłoszenia: 25.11.2019 13:20
Termin składania ofert: 03.12.2019 00:00
Status: po terminie składania ofert, archiwalny, rozstrzygnięty

 NABÓR OFERT
NA KONSERWACJĘ URZĄDZENIA DŹWIGOWEGO

Przedmiot zamówienia:
Konserwacja urządzenia dźwigowego

Wymagania wobec oferenta:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
2. Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności odpowiednie wykształcenie w kierunku realizacji zamówienia
3. Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku następuje poprzez złożenie oświadczenia.

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem, że wykonawca zapoznał się ze opisem przedmiotu zamówienia, jest przygotowany do realizacji zadania i nie wnosi zastrzeżeń, co do jego treści.
2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie.
3. Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału technicznego.
4. Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób, którymi dysponuje wykonawca.

Opis przedmiotu zamówienia:
- usługa konserwacji dźwigu osobowego o udźwigu 630 kg (8 osób, 3 piętra, 3 dojścia), zamontowanego w budynku Centrum Opieki Zdrowotnej i Społecznej, Biesiekierz 13.- 1.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
- konserwacja dźwigu jeden raz w miesiącu,
- utrzymanie dźwigu w stanie technicznym zapewniającym jego sprawną, bezpieczną i bezawaryjną eksploatację,
- prowadzenie książki konserwacji dźwigu i potwierdzenie w niej każdej przeprowadzonej konserwacji oraz innych czynności dotyczących dźwigu,
- informowanie zamawiającego lub osoby przez niego wskazanej o wszelkich awariach i usterkach wykraczających poza zakres umowy,
- wykonywanie pomiarów elektrycznych jeden raz w roku oraz przeglądów okresowych dopuszczających dźwig do ruchu,
- przestrzeganie przepisów Urzędu Dozoru technicznego oraz instrukcji konserwacji dźwigu
- ścisła współpraca z zamawiającym lub osobą przez niego wskazaną.
Kryteria:
 Cena - 100%
Jeżeli jednak okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym.

Warunki współpracy:
 Umowa cywilna zrealizowana od 01.01.2020r do 31.12.2020r.
 Miejsce realizacji zadania – OPS Biesiekierz

Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego w terminie do 02.12.2019r. godz. 15.00
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dysponowanie potencjałem technicznym i finansowym) - załącznik nr 2,

Oferta wraz z załącznikiem winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W ramach zapytania ofertowego każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferty należy składać:
1. Osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego - Gmina Biesiekierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13,
76-039 Biesiekierz
2. Przesłać na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu W przypadku składania ofert w tej formie należy przesłać skan dokumentów.
3. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Załącznik Nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

1.Nazwa zadania:
Obsługa i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni gazowej
2.Zamawiający:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
3. Oferent:
I. Nazwa: .............................................................................................................
II. Adres: ..............................................................................................................
III. Tel.: .................................................................................................................
IV. Faks: ...............................................................................................................
V. NIP: ..................................................................................................................
VI. e-mail:..............................................................................................................

4. Wycena zamówienia:
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 25.11.2019r. zobowiązuję się wykonać przedmiotowe zadanie za następującą cenę:


-cena ofertowa brutto za realizację miesięczną / całościowa przedmiotu zamówienia ……………………zł
( słownie …………………………………………………………………………………….)
-cena netto ……………………zł*
( słownie …………………………………………………………………………………….)

• Niepotrzebne skreślić


5. Oświadczamy, że:
Podana cena brutto zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru Naszej oferty,
Zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń,
Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Uważamy się za związanych niniejszą ofertą, przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

………………………………………………… …………………………………………….
(miejscowość i data) (podpis i imienna pieczęć oferenta lub upoważnionego przedstawiciela oferenta)


Załącznik nr 2

..............................................
Nazwa i adres oferenta
(pieczątka)

OŚWIADCZENIE

Nazwa zadania:
Obsługa i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni gazowej
oświadczam, że:
1) posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie
z przepisami prawa nakładającymi obowiązek ich posiadania,
2) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3) dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) wszystkie złożone przeze mnie dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym,

………………………………………………… …………………………………………….
(miejscowość i data) (podpis i imienna pieczęć oferenta lub upoważnionego przedstawiciela oferenta)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ogłoszenie wyników naboru ofert na konserwację urządzenia dźwigowego

1. Przedmiot zamówienia: konserwacja urządzenia dźwigowego

2. Nabór ofert otrzymanych od wykonawców:
Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa „FENIKS”,
ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, NIP 669-05-01-874

3. Uzyskano następujące warunki realizacji zadania ( porównanie ofert ) -1 oferta
Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa „FENIKS”,
ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, NIP 669-05-01-874

4. Oferta spełnia wymogi określone w przedmiocie zamówienia.

Zatwierdził: Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 25.11.2019 13:20
Publikacja ostatniej zmiany: 03.12.2019 12:06
Dokument oglądany razy: 257
Nie podlega Ustawie