RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 28.02.2024 09:55 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

PRZETARGI - OGŁOSZENIA


ŚWIADCZENIE USŁUG WSPARCIA DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH I RODZIN DOTKNIĘTYCH W SZCZEGÓLNOŚCI PROBLEMEM UZALEŻNIENIA OD ALKOHOLU, W TYM DOTKNIĘTYCH I ZAGROŻONYCH ZJAWISKIEM PRZEMOCY W RODZINIE

Typ ogłoszenia: nie podlegające Ustawie Prawo Zamówień Publicznych
Data ogłoszenia: 25.11.2021 10:32
Termin składania ofert: 17.12.2021 00:00
Status: po terminie składania ofert, archiwalny, rozstrzygnięty

 NABÓR OFERT
NA ŚWIADCZENIE USŁUG WSPARCIA DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH I RODZIN DOTKNIĘTYCH W SZCZEGÓLNOŚCI PROBLEMEM UZALEŻNIENIA OD ALKOHOLU,     W TYM DOTKNIĘTYCH I ZAGROŻONYCH ZJAWISKIEM PRZEMOCY W RODZINIE

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia dyżurów wsparcia dla osób uzależnionych i rodzin dotkniętych w szczególności problemem uzależnienia od alkoholu, w tym dotkniętych i zagrożonych zjawiskiem przemocy w rodzinie, w związku z realizacją zadania rozszerzenia dostępu do poradnictwa specjalistycznego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w gminie Biesiekierz na rok 2022

Wymagania wobec oferenta:
1) posiadanie uprawnień do wykonywania usług wsparcia i doradztwa psychologicznego dla osób uzależnionych i rodzin dotkniętych w szczególności problemem uzależnienia od alkoholu, w tym dotkniętych i zagrożonych zjawiskiem przemocy w rodzinie;
2) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie poradnictwa indywidualnego oraz prowadzenia grup wsparcia.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1) oferta zawierająca opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz cenę brutto za 1 godzinę zegarową dyżuru (proponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia);
2) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
3) oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.

W przypadku firm zatrudniających osoby przygotowane do wykonania zamówienia należy złożyć również aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Opis przedmiotu zamówienia:
Cel główny :
Celem jaki przyświeca istnieniu punktu jest pomoc osobom zmagającym się z problemem uzależnienia od alkoholu oraz osobom im najbliższym. Obecnie rola punktu konsultacyjnego stała się bardziej interdyscyplinarna i polega na zdiagnozowaniu problemów całej rodziny i zaplanowaniu pomocy dla wszystkich jej członków (dorosłych i dzieci). Dotyczy to takich problemów jak:
• Picia szkodliwego, uzależnienia, współuzależnienia, sytuacji dzieci w rodzinie alkoholowej.
• Zjawiska przemocy w rodzinie.
• Problemów pijących nastolatków.
• Bazy adresów i ofert profesjonalnych placówek pomocowych na terenie powiatu i województwa.

Formy, metody pracy:
• Forma zatrudnienia: umowa o świadczenie usług w przypadku firm lub umowa cywilno-prawna w przypadku osób fizycznych.
• Szczegółowy harmonogram dyżurów zostanie ustalony po zawarciu umowy.
Cele szczegółowe:
1. Motywowanie do zmiany szkodliwych zachowań
2. Motywowanie zarówno osób uzależnionych, jak i członków ich rodzin do podjęcia psychoterapii w placówkach leczenia uzależnienia, kierowanie do leczenia specjalistycznego oraz do skorzystania z pomocy grup samopomocowych,
3. Motywowanie osób pijących ryzykownie i szkodliwie, ale nieuzależnionych, do zmiany szkodliwego wzoru picia,
4. Udzielanie wsparcia osobom po zakończonym leczeniu odwykowym ( np., przez rozmowy podtrzymujące, uruchomienie przy punkcie konsultacyjnym grupy wsparcia dla osób po zakończonym leczeniu w placówce leczenia uzależnienia od alkoholu),
5. Rozpoznanie zjawiska przemocy domowej, udzielenie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy,
6. Inicjowanie interwencji w przypadku diagnozy przemocy domowej, gromadzenie aktualnych informacji na temat dostępnych miejsc pomocy i kompetencji poszczególnych służb i instytucji z terenu gminy, które powinny być włączone w systemową pomoc dla rodziny.

Kryteria:
 Cena - 100%
Jeżeli jednak okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym.

Warunki współpracy:
 Umowa cywilna zrealizowana od 01.01.2022r do 31.12.2022r. w ilości 2 godzin tygodniowo
 Miejsce realizacji zadania – OPS Biesiekierz

Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego w terminie do 02.12.2021r. godz. 15.00
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dysponowanie potencjałem technicznym i finansowym) - załącznik nr 2,
3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie

Oferta wraz z załącznikiem winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W ramach zapytania ofertowego każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferty należy składać:
1. Osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego - Gmina Biesiekierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13,
76-039 Biesiekierz
2. Przesłać na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu W przypadku składania ofert w tej formie należy przesłać skan dokumentów.
3. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia wyboru wykonawcy bez podania przyczyny.

formularz ofertowy.pdf

======================================================================

Protokół z przeprowadzonego postępowania
zapytanie ofertowe –usługa pełnienia dyżurów wsparcia dla osób uzależnionych i rodzin dotkniętych w szczególności problemem uzależnienia od alkoholu, w tym dotkniętych i zagrożonych zjawiskiem przemocy w rodzinie


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
telefon: 94 3180-316
e-mail: ops@biesiekierz.eu

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Usługa pełnienia dyżurów wsparcia dla osób uzależnionych i rodzin dotkniętych w szczególności problemem uzależnienia od alkoholu, w tym dotkniętych i zagrożonych zjawiskiem przemocy w rodzinie

III. DATA ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
1) Data: 25.11.2021r.
2) Termin składania ofert: 02.12.2021r.

IV. WYBÓR OFERTY.
Marcelina Bielak
Koszalin

V. UZASADNIENIE WYBORU:
Wybrana oferta:
-jest kompletna
-zdobyła najwyższą liczbę punktów, tj. 100
-spełnia warunki zamówienia


Biesiekierz, 07.12.2021r.
Dyrektor OPS Mariusz Sydoruk

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 25.11.2021 10:32
Publikacja ostatniej zmiany: 07.12.2021 08:47
Dokument oglądany razy: 102
Nie podlega Ustawie