RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 28.02.2024 09:51 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

PRZETARGI - OGŁOSZENIA


Nabór ofert na usługę zabezpieczenia pod względem medycznym spotkania integracyjnego

Typ ogłoszenia: nie podlegające Ustawie Prawo Zamówień Publicznych
Data ogłoszenia: 28.07.2021 12:17
Termin składania ofert: 31.08.2021 00:00
Status: po terminie składania ofert, archiwalny, rozstrzygnięty

 


Biesiekierz,28.07.2021r.


Projekt: „Dziecięca Radość”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
realizowanego przez Gminę Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
76-039 Biesiekierz 13,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Nr projektu. RPZP.07.06.00-32-K009/20


ZAPYTANIE OFERTOWE

W celu przeprowadzenia zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w związku z realizacją projektu
pt. " Dziecięca Radość",
numer umowy: RPZP.07.06.00-32.K009/20-01
do niniejszego postępowania ze względu na jego wartość nie ma zastosowania Ustawa z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019) – art.2 ust.1 pkt 1


Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
76-039 Biesiekierz 13, zaprasza do składania ofert na:
usługę zabezpieczenia pod względem medycznym spotkania integracyjnego

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
Kierownik Projektu: Mariusz Sydoruk
telefon: 94 3180-316
e-mail: ops@biesiekierz.eu

II. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi zabezpieczenia pod względem medycznym dwóch 3 godzinnych spotkań integracyjnych.
Liczba uczestników każdego spotkania -80 dzieci w wieku od 7-18 lat
Termin i miejsce spotkań- 16 sierpnia 2021r. w miejscowości Parnowo, 76-039 Biesiekierz oraz 30 sierpnia 2021r. w miejscowości Laski Koszalińskie, 765-039 Biesiekierz

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) warunkiem udziału jest posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu ratownika medycznego lub pielęgniarki/pielęgniarza,
b) zapewnienie transportu do placówki medycznej w razie potrzeby.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
e) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o dokumenty złożone przez Oferentów w niniejszym postępowaniu.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Wykonawca nie może przekroczyć limitu 276 godzin miesięcznej pracy przy realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
5. Zamawiający realizując zobowiązanie wynikające z umowy o dofinansowanie projektu informuje, że preferowane będą podmioty ekonomii społecznej oraz podmioty spełniające klauzulę społeczną, poprzez zastosowanie w procesie oceny kryterium posiadania statusu podmiotu ekonomii społecznej lub spełnienia klauzuli społecznej.

Podmiotem ekonomii społecznej jest:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie
z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651,z późn. zm.);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
I) CIS i KIS; (centrum integracji społecznej i klub integracji społecznej utworzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym, posiadające aktualny wpis do rejestru KIS lub CIS prowadzonego przez właściwego wojewodę)
II) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; (zakład aktywności zawodowej i warsztat aktywności zawodowej),
c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.
z 2016 r. poz. 239, z późn.zm.);
d) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź, dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
I) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
II) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów
i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.);
III) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Przedsiębiorstwo społeczne – podmiot, który spełnia łącznie poniższe warunki:
a) jest podmiotem wyodrębnionym pod względem organizacyjnym i rachunkowym, prowadzącym działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub działalność oświatową w rozumieniu art. 83a ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r.
o systemie o światy, lub działalność kulturalną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U.
z 2012 r. poz. 406, z późn. zm.), której celem jest:
I) integracja społeczna i zawodowa określonych kategorii osób wyrażona poziomem zatrudnienia tych osób:
1) zatrudnienie co najmniej 50%:
• osób bezrobotnych lub
• osób z niepełnosprawnościami, lub
• osób, o których mowa w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r.
o zatrudnieniu socjalnym, lub
• osób, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r.
o spółdzielniach socjalnych, lub
2) zatrudnienie co najmniej 30% osób o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub osób
z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
II) lub realizacja usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej, usług opieki nad dzieckiem w wieku do lat 3 zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2016 r. poz. 157) lub usług wychowania przedszkolnego w przedszkolach lub w innych formach wychowania przedszkolnego zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, przy jednoczesnej realizacji integracji społecznej i zawodowej osób, o których mowa w ppkt i, wyrażonej zatrudnieniem tych osób na poziomie co najmniej 30%;
b) jest podmiotem, który nie dystrybuuje zysku lub nadwyżki bilansowej pomiędzy udziałowców, akcjonariuszy lub pracowników, ale przeznacza go na wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa jako kapitał niepodzielny oraz w określonej części na reintegrację zawodową i społeczną lub na działalność pożytku publicznego prowadzoną na rzecz społeczności lokalnej, w której działa przedsiębiorstwo;
c) jest zarządzany na zasadach demokratycznych, co oznacza, że struktura zarządzania przedsiębiorstwami społecznymi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub na zasadach partycypacji pracowników, co podmiot określa w swoim statucie lub innym dokumencie założycielskim;
d) wynagrodzenia kadry zarządzającej są ograniczone limitami tj. nie przekraczają wartości, o której mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
e) zatrudnia w oparciu o umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną co najmniej trzy osoby, przy zachowaniu proporcji zatrudnienia określonych w lit. a.

Usługi społeczne świadczone w społeczności lokalnej – usługi świadczone w interesie ogólnym, umożliwiające osobom niezależne życie w środowisku lokalnym. Usługi te zapobiegają odizolowaniu osób od rodziny i społeczności lokalnej, a gdy to nie jest możliwe, gwarantują tym osobom warunki życia jak najbardziej zbliżone do warunków domowych i rodzinnych oraz umożliwiają podtrzymywanie więzi rodzinnych
i sąsiedzkich. Są to usługi świadczone w sposób:
a) zindywidualizowany (dostosowany do potrzeb i możliwości danej osoby) oraz jak najbardziej zbliżony do warunków odpowiadających życiu w środowisku domowym
i rodzinnym;
b) umożliwiający odbiorcom tych usług kontrolę nad swoim życiem i nad decyzjami, które ich dotyczą;
c) zapewniający, że odbiorcy usług nie są odizolowani od ogółu społeczności lub nie są zmuszeni do mieszkania razem
d) gwarantujący, że wymagania organizacyjne nie mają pierwszeństwa przed indywidualnymi potrzebami mieszkańców.

Do usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej należą w szczególności:
I) usługi opiekuńcze, obejmujące pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem, świadczone przez opiekunów faktycznych lub w postaci: sąsiedzkich usług opiekuńczych, usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania lub dziennych form usług opiekuńczych; do usług opiekuńczych należą także usługi krótkookresowego całodobowego i krótkookresowego dziennego pobytu, których celem jest zapewnienie opieki dla osób niesamodzielnych, w tym w zastępstwie za opiekunów faktycznych;
II) usługi w rodzinnym domu pomocy, o którym mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
III) usługi w ośrodkach wsparcia, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, o ile liczba miejsc całodobowego pobytu w tych ośrodkach jest nie większa niż 30;
IV) usługi w domu pomocy społecznej o liczbie miejsc nie większej niż 30;
V) usługi asystenckie, świadczone przez asystentów na rzecz osób
z niepełnosprawnościami lub rodzin z dziećmi z niepełnosprawnościami, umożliwiające stałe lub okresowe wsparcie tych osób i rodzin w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do ich aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego lub edukacyjnego;
VI) usługi wspierania rodziny zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w tym:
- praca z rodziną, w tym w szczególności asystentura rodzinna, konsultacje
i poradnictwo specjalistyczne, terapia i mediacja; usługi dla rodzin z dziećmi, w tym usługi opiekuńcze i specjalistyczne, pomoc prawna, szczególnie w zakresie prawa rodzinnego; organizowanie dla rodzin spotkań, mających na celu wymianę ich doświadczeń oraz zapobieganie izolacji, zwanych „grupami wsparcia” lub „grupami samopomocowymi”;
- pomoc w opiece i wychowaniu dziecka poprzez usługi placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej i specjalistycznej oraz w formie pracy podwórkowej
- pomoc rodzinie w opiece i wychowaniu poprzez wsparcie rodzin wspierających;
VII) rodzinna piecza zastępcza oraz placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego do 8 dzieci, a także placówki opiekuńczo-wychowawcze typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-interwencyjnego do 14 osób,
o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
VIII) usługi w postaci mieszkań chronionych, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
IX) usługi w postaci mieszkań wspomaganych, o ile liczba miejsc w mieszkaniu jest nie
większa niż 12.


Spełnienie klauzuli społecznej przez oferenta, następuje poprzez spełnienie warunków z art 94 ust. 1 lub art 96 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, w sposób niżej opisany:

Zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych spełnienie klauzuli społecznej przez oferenta oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy,
4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa
w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy, mających trudności w integracji ze środowiskiem,
6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r.
o ochronie zdrowia psychicznego,
7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1666),
9) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji,
w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823)
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1-10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych
u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.

lub

b) Wykonawca będzie spełniał klauzulę społeczną, o której mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to jest w związku z realizacją zamówienia będzie zatrudniał osobę z co najmniej jednej z poniższych grup:

a) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy,
c) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
d) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego,
e) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
f) innych osób niż określone w lit. a-e, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 217, 730 i 1818) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia.

Zatrudnienie osób, o których mowa wyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy z Zamawiającym, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez tą osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby z grupy w/w osób.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia tej osoby przez cały czas trwania umowy. Na żądanie zamawiającego, wykonawca w każdym czasie obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby, w szczególności poprzez przedłożenie umowy o pracę oraz dokumentów poświadczających status osoby zatrudnionej przed dniem jej zatrudnienia.

IV. KRYTERIA OCENY OFERTY, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena – 90%
2) Status PES lub spełnianie Klauzuli społecznej – 10%

Ad. 1)
W ramach kryterium „Cena” Zamawiający przyzna punktację według następującego wzoru:
Cmin.
Pbad.C = ----------- x 90%
Cbad.

gdzie:

P bad.C – punkty za kryterium „Cena” przyznane badanej ofercie
C min. – najniższa cena spośród ocenionych ofert
C bad. – cena oferty badanej

Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę jednostkowa za 1 uczestnika, jednoznaczną, stałą - brutto. Cena musi obejmować wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Maksymalna liczba punktów: 90 punktów

Ad. 2) KRYTERIUM KLAUZULI SPOŁECZNEJ LUB STATUS PES

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie spełniał klauzulę społeczną, o której mowa w art. 94 ust 2 lub art 96 ust.2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w sposób opisany w rozdziale III lub będzie posiadał status Podmiotu Ekonomii Społecznej
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:

P bad. = Pbad C. + Pbad KS lub Pbad PES
gdzie:

P bad - łączna suma punktów przyznanych ofercie
P bad C. - liczba punktów uzyskanych z kryterium „cena”
P bad KS lub Pbad PES– liczba punktów uzyskanych z kryterium „Klauzula społeczna" lub status Podmiotu Ekonomii Społecznej
Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100 pkt.

V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW:
Kierownik projektu – Mariusz Sydoruk tel. 94 3180-316

VI. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Wszelkie pytania do niniejszego postępowania należy kierować na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu Zamawiający opublikuje pytanie wraz z odpowiedziami, pod warunkiem, że treść pytań dotrze do Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert.

VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zaangażowanie zleceniobiorcy: po 3 godziny w dniach: 11 sierpnia 2021r. w miejscowości Parnowo, 76-039 Biesiekierz oraz 30 sierpnia 2021r. w miejscowości Laski Koszalińskie, 765-039 Biesiekierz

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

04.08.2021r. godz. 23.59.

IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy – załącznik 1.
2) Oświadczenie o spełnianiu wymogów dot. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego – załącznik 2
3) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik 3.
4) Oświadczenie, że Oferent:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełnię władzy rodzicielskiej – nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej lub, że władza rodzicielska nie była ani nie jest zawieszona ani ograniczona,
- nie został/a na niego/nią nałożony obowiązek alimentacyjny lub wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego- załącznik 4.
5) Oświadczenie, że wymiar czasu pracy w miesiącu nie przekracza łącznie 276 godzin (ilość godzin dot. każdego zatrudnienia bez względu na jego formę i miejsce zatrudnienia) – zał.5
6) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – zał 6.
7) Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie zał. nr 7
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje (kwalifikacje potwierdzone np. dyplomami, świadectwami ukończenia studiów podyplomowych, referencjami, kopiami zaświadczeń, umów, świadectw pracy lub innymi dokumentami), a także pisemne przedstawienie przez Oferenta Oferta wraz z załącznikami winna być napisana trwałą i czytelną techniką. Dokumenty z danymi wrażliwymi lub osobistymi mogą być przedstawione do wglądu.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zaproponowana przez Wykonawcę kwota brutto za wykonanie zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym dojazd do placówki we własnym zakresie, przygotowanie materiałów do zajęć, podatki, ubezpieczenie ZUS, itp. Każdy Oferent, niezależnie od tego czy prowadzi czy nie prowadzi działalność gospodarczą, w ofercie podaje cenę brutto, tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego. Oznacza to, że w przypadku firm cena zawiera podatek VAT, a w przypadku osób fizycznych uwzględnia koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego.
5. Zaproponowana przez Oferenta cena nie ulega zmianie przez cały okres wykonywania zlecenia.
6. Jeśli cena brutto w ofercie będzie wydawać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości jego wykonania zgodnie z wymogami lub w zgodzie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwania. Brak złożenia wyjaśnień w określonym terminie lub nieudowodnienie przez Wykonawcę, że zaproponowana cena nie jest rażąco niska, spowoduje odrzucenie oferty. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

X. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać:
1. Osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego - Gmina Biesiekierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13,
76-039 Biesiekierz
2. Przesłać na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu W przypadku składania ofert w tej formie należy przesłać skan dokumentów.
3. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
4. Ofertę można złożyć wyłącznie na formularzach stanowiących załączniki niniejszego zapytania.

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE:
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające na kolejny okres realizacji projektu.

XIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz ich uzupełnienia.
3. Zamawiający wyklucza wykonawcę z postępowania i odrzuca ofertę jeżeli:
a) wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
b) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wybranego wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania.


XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

1. Formularz ofertowy -zał. 1
2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów dot. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego - zał. 2
3. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych -zał. 3
4. Oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu, o niepozbawieniu pełni praw rodzicielskich, o obowiązku alimentacyjnym -zał. 4
5. Oświadczenie, że wymiar czasu pracy w miesiącu nie przekracza łącznie 276 godzin-zał. 5
6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym-zał. 6
7. Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie zał. 7

nabór ofert na zabezpieczenie medyczne.pdf

======================================================================

Protokół z przeprowadzonego postępowania


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
Kierownik Projektu: Mariusz Sydoruk
telefon: 94 3180-316
e-mail: ops@biesiekierz.eu

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi zabezpieczenia pod względem medycznym dwóch 3 godzinnych spotkań integracyjnych.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) warunkiem udziału jest posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu ratownika medycznego lub pielęgniarki/pielęgniarza,
b) zapewnienie transportu do placówki medycznej w razie potrzeby.

III. DATA ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
1) Data: 28.07.2021r.
2) Termin składania ofert: 04.08.2021r.

IV. Wykaz złożonych ofert.
1. Indywidualna Praktyka Pielęgniarki Rodzinnej - Aldona Maksymiec                                         Buczek 45, 78-200 Białogard

V. Ocena złożonych ofert.

1.Indywidualna Praktyka Pielęgniarki Rodzinnej - Aldona Maksymiec Buczek 45, 78-200 Białogard

Kryterium ceny-90,00 pkt

Kryterium PES - 0,00 pkt

Łącznie -90,00 pkt

VI. Wybór oferty.
Indywidualna Praktyka Pielęgniarki Rodzinnej - Aldona Maksymiec                                 Buczek 45, 78-200 Białogard

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta:
-jest kompletna
-zdobyła najwyższą liczbę punktów
-spełnia warunki zamówienia

Biesiekierz, 05.08.2021r.

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 28.07.2021 12:17
Publikacja ostatniej zmiany: 24.08.2021 13:34
Dokument oglądany razy: 150
Nie podlega Ustawie