RSS

SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 28.02.2024 09:50 z powodu:

  Przeniesiono do archiwum

PRZETARGI - OGŁOSZENIA


Usługa pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.

Typ ogłoszenia: nie podlegające Ustawie Prawo Zamówień Publicznych
Data ogłoszenia: 27.01.2021 13:55
Termin składania ofert: 26.02.2021 00:00
Status: po terminie składania ofert, archiwalny, rozstrzygnięty

 
Biesiekierz,27.01.2021r.


Projekt: „Dziecięca Radość”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
realizowanego przez Gminę Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
76-039 Biesiekierz 13,
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020


ZAPYTANIE OFERTOWE

W celu przeprowadzenia zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w związku z realizacją projektu
pt. " Dziecięca Radość",
numer umowy: RPZP.07.06.00-32.K009/20-00
do niniejszego postępowania ze względu na jego wartość nie ma zastosowania Ustawa z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019) – art.2 ust.1 pkt 1


Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
76-039 Biesiekierz 13, zaprasza do składania ofert na:
usługę pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
Kierownik Projektu: Mariusz Sydoruk
telefon: 94 3180-316
e-mail: ops@biesiekierz.eu

II. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu poszukuje osoby realizującej usługę pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.

2. Cel zamówienia:
Wsparcie psychologiczne w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii mieszkańców gminy Biesiekierz.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
e) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o dokumenty złożone przez Oferentów w niniejszym postępowaniu.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczone są osoby powiązane osobowo i kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca nie może przekroczyć limitu 276 godzin miesięcznej pracy przy realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.


IV. KRYTERIA OCENY OFERTY, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY.

1. Oferty spełniające wszystkie warunki dotyczące wzięcia udziału w postępowaniu opisane w pkt. III, zostaną poddane ocenie Komisji wg następujących kryteriów i ich wag:
a. Kryterium nr 1 - Kwota brutto za realizację 1 godziny usług – 100%

2. Sposób oceny - punktacja
Kryterium nr 1 - Liczba punktów w kryterium „Kwota brutto za realizację 1 godziny usług” będzie obliczane według poniższego wzoru:


Cena brutto najtańszej oferty x 100 = ilość punktów
Cena brutto badanej oferty

Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty liczone będą z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW:
Kierownik projektu – Mariusz Sydoruk tel 94 3180-316

VI. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Wszelkie pytania do niniejszego postępowania należy kierować na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu Zamawiający opublikuje pytanie wraz z odpowiedziami, pod warunkiem, że treść pytań dotrze do Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert.


VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zaangażowanie zleceniobiorcy: 14 godzin.; przewidywany czas trwania umowy: od dnia zawarcia umowy (przewidywany 10.02.2021r do 31.12.2021r.).

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

03.02.2021r. godz. 23.59.

IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy – załącznik 1.
2) Oświadczenie o spełnianiu wymogów dot. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego – załącznik 2
3) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik 3.
4) Oświadczenie, że Oferent:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełnię władzy rodzicielskiej – nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej lub, że władza rodzicielska nie była ani nie jest zawieszona ani ograniczona,
- nie został/a na niego/nią nałożony obowiązek alimentacyjny lub wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego- załącznik 4.
5) Oświadczenie, że wymiar czasu pracy w miesiącu nie przekracza łącznie 276 godzin (ilość godzin dot. każdego zatrudnienia bez względu na jego formę i miejsce zatrudnienia) - załącznik 5
6) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – załącznik 6.
7) Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie zał. nr 7
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje (kwalifikacje potwierdzone np. dyplomami, świadectwami ukończenia studiów podyplomowych, referencjami, kopiami zaświadczeń, umów, świadectw pracy lub innymi dokumentami), a także pisemne przedstawienie przez Oferenta Oferta wraz z załącznikami winna być napisana trwałą i czytelną techniką.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zaproponowana przez Wykonawcę kwota brutto za wykonanie zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym dojazd do placówki we własnym zakresie, przygotowanie materiałów do zajęć, podatki, ubezpieczenie ZUS, itp. Każdy Oferent, niezależnie od tego czy prowadzi czy nie prowadzi działalność gospodarczą, w ofercie podaje cenę brutto, tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego. Oznacza to, że w przypadku firm cena zawiera podatek VAT, a w przypadku osób fizycznych uwzględnia koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego.
5. Zaproponowana przez Oferenta cena nie ulega zmianie przez cały okres wykonywania zlecenia.
6. Jeśli cena brutto w ofercie będzie wydawać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, i będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości jego wykonania zgodnie z wymogami lub w zgodzie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwania. Brak złożenia wyjaśnień w określonym terminie lub nieudowodnienie przez Wykonawcę, że zaproponowana cena nie jest rażąco niska, spowoduje odrzucenie oferty. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.


X. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać:
1. Osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego - Gmina Biesiekierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13,
76-039 Biesiekierz
2. Przesłać na adres e-mail: ops@biesiekierz.eu W przypadku składania ofert w tej formie należy przesłać skan dokumentów.
3. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
4. Ofertę można złożyć wyłącznie na formularzach stanowiących załączniki niniejszego zapytania.

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE:
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające na kolejny okres realizacji projektu.

XIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz ich uzupełnienia.
3. Zamawiający wyklucza wykonawcę z postępowania i odrzuca ofertę jeżeli:
a) wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
b) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wybranego wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania.

XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

1. Formularz ofertowy -zał. nr 1
2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów dot. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego - zał. nr 2
3. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych -zał. nr 3
4. Oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu, o niepozbawieniu pełni praw rodzicielskich, o obowiązku alimentacyjnym -zał. nr 4
5. Oświadczenie, że wymiar czasu pracy w miesiącu nie przekracza łącznie 276 godzin-zał. nr 5
6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym-zał. nr 6
7. Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie zał. nr 7

nabór ofert wraz z załącznikami.pdf

Mariusz Sydoruk Dyrektor OPS Biesiekierz

=======================================================================


Protokół z przeprowadzonego postępowania
zapytanie ofertowe – usługa pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.


I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Biesiekierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu,
Biesiekierz 13
76-039 Biesiekierz
Kierownik Projektu: Mariusz Sydoruk
telefon: 94 3180-316
e-mail: ops@biesiekierz.eu

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU

Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu poszukuje osoby realizującej usługę pełnienia –telefonicznych - dyżurów wsparcia psychologicznego w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii dla mieszkańców gminy Biesiekierz.

Cel zamówienia - wsparcie psychologiczne w zakresie radzenia sobie i zapobiegania skutkom Covid-19 w czasie pandemii mieszkańców gminy Biesiekierz.

III. DATA ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
1) Data: 27.01.2021r.
2) Termin składania ofert: 03.02.2021r.

IV. Wykaz złożonych ofert.
1 Marcelina Bielak
Ul. Zubrzyckiego 5d/6
Koszalin 01.02.2021r. spełnia tak

V. Ocena złożonych ofert.
1 Marcelina Bielak
Ul. Zubrzyckiego 5d/6
Koszalin 100,00 pkt

VI. Wybór oferty.
Marcelina Bielak
75-437 Koszalin
Ul. Zubrzyckiego 5d/6

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta:
-jest kompletna
-zdobyła najwyższą liczbę punktów
-spełnia warunki zamówienia

Biesiekierz, 04.02.2021r.

Mariusz Sydoruk Dyrektor OPS Biesiekierz

Opublikował: Ewa Ewa Główczyk-Kowalczyk
Publikacja dnia: 27.01.2021 13:55
Publikacja ostatniej zmiany: 15.02.2021 10:45
Dokument oglądany razy: 154
Nie podlega Ustawie